תקנון

עיבוד הזמנה

לאחר ביצוע מוצלח של רכישת רישיון מאתנו, משתמשים/קונים יקבלו הודעת אישור הזמנה בדוא"ל עם מפתח הרישיון, חשבונית שהונפקה וקובץ להתקנת התוסף בפורמט .zip.

אם קיבלת הודעה שהתשלום שלך בוצע בהצלחה, אך עדיין לא קיבלת את החשבונית או קובץ ה-zip של ההתקנה בקובץ המצורף, אנא בדוק תחילה את תיבת הספאם או בתיקיית הזבל של האימייל שלך כדי למצוא מסמכים כאלה.

אם עדיין לא הצלחת למצוא אותו, אנא צור קשר עם פורום התמיכה שלנו. לפני שליחת כרטיס חדש, זכור למלא את אחד מהשדות או את שניהם:

דוא"ל רישיון – האימייל שהזנת לרישום רישיון בעת ​​רכישת התוספים שלנו
מזהה חשבונית – תקבל את מזהה החשבונית באימייל הקבלה על הרכישה
גוף הכרטיס: פרטי רכישה חדשים שיש לפרט/לשנות בגרסה המעודכנת של חשבונית הרכישה למקרה שתרצה לבקש שינוי חשבונית.

לאחר אימות הרכישה, צוות התמיכה שלנו ישלח אליך קישור זמני ישיר להורדת קובץ ההתקנה/חשבונית מעודכנת או דרך כתובת הדוא"ל שלך או דרך כרטיס התמיכה שפתחת בתוך יום עסקים מאז הגשת כרטיס התמיכה שלך.

תמיכה לאחר הרכישה

במהלך השימוש באחד או יותר מהתוספים שלנו, אם אתה נתקל בבעיות כלשהן בנוגע לשגיאות שלא נתפסו, שגיאות עדכון תוספים, התנהגויות חזיתיות שגויות, קושי בהגדרות הקצה האחורי, חוסר תאימות עם תוספים או ערכות נושא של צד שלישי וכו', אנו מזמינים ליצור איתנו קשר בפורום התמיכה על ידי פתיחת כרטיס תמיכה חדש בכל עת.

לאחר פתיחת כרטיס תמיכה, הוא יישלח לשורת כרטיסים בהמתנה ואנו נעבד אותם אחד אחד מהשעה והתאריך המוקדם ביותר להגשה. צוות התמיכה שלנו יטפל בפנייתך ותתקבל תשובה לכרטיס התמיכה שלך תוך 2 ימי עסקים.

כל כרטיס תמיכה שקיבל את תגובתנו ולא נרשמה בו תגובת נגד בתוך עד 7 ימים ממועד ההגשה האחרון – ייסגר מתוך נקודת הנחה שהבעיה נפתרה.

ככל שאנו מבינים שחלק מהמשתמשים נתקלו בבעיות דחופות ורציניות באמת, אנחנו עדיין צריכים לציית לכלל של "כל הקודם זוכה". לפיכך, אנא היו סבלניים בזמן ההמתנה לתגובתנו. אנו באמת אסירי תודה על ההבנה והסבלנות מאחר וחלק מהבעיות הטכניות עלולות להיות מורכבות ולא ניתנות לפתרון תוך פרק זמן קצר.

מדיניות זיכויים

אנו מבטיחים החזר כספי מלא תוך 14 ימי עסקים.
המטרה של זה היא לוודא שלמשתמשים היקרים שלנו יש 100% שביעות רצון מאיכות התוספים שלנו ומהשירותים שהם מקבלים.

לאחר רכישת כל רישיון מאיתנו, כל המשתמשים זכאים לבקש החזר מלא כדי לקבל את כספם בחזרה תוך 14 ימי עסקים ממועד הרכישה מכל סיבה שהיא, בין אם פשוט שינית את דעתך או שאינך רוצה השתמש יותר בתוספים שלנו.

לאחר 14 ימי עסקים, המשתמשים אינם זכאים עוד להחזרים ואנו נסרב להחזיר את כספך מכל סיבה שהיא.

על ידי רכישת רישיון והורדת התוספים שלנו, אתה מסכים למדיניות ההחזרים הזו ומוותר על כל זכות להכפיף אותה לכל שאלה, שיפוט או פעולות משפטיות.

שדרוג רישיון

בכל עת, ניתן לבצע שדרוג לרישיון קיים.
ניתן לפנות אלינו בנושא באמצעות פתיחת כרטיס תמיכה בחשבונך.

הסכום לתשלום יחושב לפי ההפרש החודשי בין החבילות, כפול מספר החודשים שנותרו לתוקף הרישיון.
לדוגמה: בשדרוג רישיון בתוסף "זאפומטיק" מחבילת "ג'וניור" (149 ₪ לחודש) לחבילת "מתקדם" (199 ₪ לחודש), לאחר כחצי שנה, הסכום לתשלום יהיה 50 ₪ * 6 חודשים = 300 ₪.

שים לב – לא ניתן לקבל זיכוי/החזר כספי לאחר שדרוג רישיון במידה ועברו 14 ימי עסקים ממועד רכישת החבילה הראשונית.

תקלות צד שלישי

תוספי החברה מתחברים לשרתים ואתרים חיצוניים בכדי לשאוב מהם מידע הנחוץ לתפקודם.

במקביל, יתכנו מצבים של תקלות או חסימות מצד אותם גורמים צד ג', אשר עלולים לפגוע בפעילות התוסף.
מאחר ואין באפשרותנו למנוע היתכנות של מקרים שכאלו, חברתנו לא תישא באחריות במידה ויתרחש מקרה כזה או דומה.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אנו נעשה כמיטב יכולתנו בכדי להתגבר על התקלה בהקדם האפשרי ולאפשר תפקוד מלא ותקין של התוסף.

אנו מתחייבים בזאת שלא נאפשר רכישה חדשה של תוסף כזה או אחר, כל עוד ידוע לנו כי קיימת בעיה בתפקודו.

על ידי רכישת רישיון והורדת התוספים שלנו, אתה מסכים לסיכונים אלה ומוותר על כל זכות להכפיף אותה לכל שאלה, שיפוט או פעולות משפטיות.

אחריות לקוח

חברתנו לא תישא באחריות בגין נזקים, חסימות או השעיות שנוצרו או נבעו כתוצאה משינויים או תוספות שבוצעו בקוד, במבנה או בהגדרות התוסף.

על ידי רכישת רישיון והורדת התוספים שלנו, אתה מתחייב להשתמש בתוסף AS IS, ומוותר על כל זכות להכפיף אותה לכל שאלה, שיפוט או פעולות משפטיות במידה ותעשה את אחד מהנ"ל.

מדיניות פרטיות

מי אנחנו

כתובת האתר שלנו היא: https://tovel.co.il.

Tovel Web Solutions הינה מחלקה השייכת לחברת טוב-אל דניאל שיווק והפצה בע"מ.

תגובות

כאשר המבקרים משאירים תגובות באתר אנו אוספים את הנתונים המוצגים בטופס התגובה, ובנוסף גם את כתובת ה-IP של המבקר, ואת מחרוזת ה-user agent של הדפדפן שלו כדי לסייע בזיהוי תגובות זבל.

מדיה

בהעלאה של תמונות לאתר, מומלץ להימנע מהעלאת תמונות עם נתוני מיקום מוטבעים (EXIF GPS).

עוגיות

אם אתה מבקר בעמוד ההתחברות של האתר, נגדיר קובץ עוגיה זמני על מנת לקבוע האם הדפדפן שלך מקבל קבצי עוגיות. קובץ עוגיה זה אינו מכיל נתונים אישיים והוא נמחק בעת סגירת הדפדפן.

כאשר תתחבר, אנחנו גם נגדיר מספר 'עוגיות' על מנת לשמור את פרטי ההתחברות שלך ואת בחירות התצוגה שלך. עוגיות התחברות תקפות ליומיים, ועוגיות אפשרויות מסך תקפות לשנה. אם תבחר באפשרות "זכור אותי", פרטי ההתחברות שלך יהיו תקפים למשך שבועיים. אם תתנתק מהחשבון שלך, עוגיות ההתחברות יימחקו.

תוכן מוטמע מאתרים אחרים

כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו'). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן.

אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי 'עוגיות', להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

משך הזמן בו נשמור את המידע שלך

עבור משתמשים רשומים באתר (במידה ויש כאלה) אנו מאחסנים גם את המידע האישי שהם מספקים בפרופיל המשתמש שלהם. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (פרט לשם המשתמש אותו לא ניתן לשנות). גם מנהלי האתר יכולים לראות ולערוך מידע זה.

אילו זכויות יש לך על המידע שלך

אם יש לך חשבון באתר זה, או שהשארת תגובות באתר, באפשרותך לבקש לקבל קובץ של הנתונים האישיים שאנו מחזיקים לגביך, כולל כל הנתונים שסיפקת לנו. באפשרותך גם לבקש שנמחק כל מידע אישי שאנו מחזיקים לגביך. הדבר אינו כולל נתונים שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות.

להיכן אנו שולחים את המידע שלך

תגובות מבקרים עלולות להיבדק על ידי שירות אוטומטי למניעת תגובות זבל.